torsdag 3. november 2016

Hafrsfjord 2016

Fredag 21. oktober Tok jeg flyet fra Bergen til stavanger, for å spille turnering der. Jeg var påmeldt i U15 og U17. Jeg dro rett fra flyplassen til squashsenteret, så det ble en kort oppvarming til første kamp. Jeg spilte tre kamper på fredagen og de gikk veldig bra. Jeg vant alle tre 3-0. Jeg og Linus fra Bergen fikk bo hos en squashfamilie i stavanger. Det var veldig greit.

På lørdagen spilte jeg semi finale mot Nicolai fra Bærum. Der ble stillingen 11-3 11-4 11-7 til Nicolai. I bronse finalen møtte jeg Amund fra Larvik. Det var en jevn match, men jeg vant tilslutt   11-9 15-13 8-11 11-6. I U17 spilte jeg om femteplassen, men den kampen tapte jeg 3-0.

Det ble en 3. plass i U15 og en 6.plass i U17. Nå gleder jeg meg til neste turnering.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar