søndag 18. desember 2016

Oslo open 2016

4.-6. November var det Oslo open 2016.

Vi fra Bergen reiste sammen til Oslo på fredagen. På vei til squashsenteret ble vi litt forsinket på grunn av mye snø på veiene og dårlig navigering av Markus Frydenberg Skjøthaug. Første kamp spilte jeg mot Helene fra Bærum. Der ble stillingen 11-6  11-8  11-2. Det var den eneste kampen jeg spilte på søndagen. Så da dro jeg hjem til onkelen og tanten min som jeg fikk overnatte hos. Det var kjekt.

På lørdagen spilte jeg mot Elias fra Oslo. Han knuste meg ganske hardt 11-6 12-10 11-5.  Etter på spilte jeg mot Linus fra Larvik der ble stillingen 3-0 til meg. Siste kampen på lørdag var mot Daniel fra Oslo, kampen var veldig jevn, men jeg vant 11-8 8-11 5-11 11-8 14-12.

På søndagen spilte jeg mot Mathias fra Stavanger den vant jeg 3-0. Senere på dagen spilte jeg mot Dennis fra Oslo der vant jeg 3-0. Den siste kampen min var finale i U15 mot Amund fra Larvik. Det ble en veldig jevn finale, men jeg vant tilslutt  6-11 11-6 12-10 8-11 7-11. Oliver fra Bergen ble skadet i en annen kamp og han kunne fort ha vunnet U15, men sånt skjer av og til. Før vi dro hjem fikk vi spist pizza og sett finalen i Herrer, mellom Adrian og Sindre. De er gode og det hadde vært kult å bli like gode som dem. Jeg kom på 1. plass i U15 og 5. i U17 det er jeg veldig fornøyd med.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar